pondělí 16. srpna 2010

před pár týdny

jsem při hledání inspirace narazila na nepřeberné množství vzorů a to doslova a do písmene - rozkliknutí každého názvu, prohlédnutí a zavření by zabralo patrně hodiny. Začala jsem pomalu probírat oddělením granny squares a našla výzvu jménem easy daisy granny square ;) Po několika pokusech se zadařilo a tak nastalo nadšení a problém, co s tím? Naštěstí jsem ve skříni našla výplň polštáře. Ještě malé váhání o barevnosti a rychle začít...



do návrhu zadní části se pustil i MDH ;)


a výsledek? já jsem spokojená ! ;)

...jen fotografovat kdybych se naučila ;)

2 komentáře:

  1. To je nadhera!!! Vzor sam aj vysledok! To by som aj ja chcela skusit! Idem studovat vzor!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kytičkovaný polštář je tak strašně krásný. Už se vidím, jak na něm pracuji taky. Jen abych něco taky dodělala až do konce a neskončilo to stejně jako sbírka mých rozpletených svetrů.

    OdpovědětVymazat