středa 31. března 2021

Že by jaro? 🤔😁

A rovnou skoro letní teploty . Před deseti dny vánice na horách ...
 
A včera jsem i já usoudila , že je dost teplo na zahájení cyklistické sezóny 😉 Trošku jsem se k narušení rutiny procházek s psíky musela přemlouvat a docela se jako záminka hodila návštěva knihovny ... Jedna kniha vrátit ...
# 10 S.K.Tremayne - Než jsem zemřela - napínavé , během dne přečtené😉
... tři vyzvednout 😁
Pro jednu zničí jsem přerušila četbu jíné 😁
# 11 Petr Eidler - Případ Aleny Strukové - vyšetřování vraždy proběhlo loni touhle dobou - začátek pandemie,  nošení roušek ... .    O životě Židů a esesáků z konce války , denacifikace v Německu ... dost toho nevím ...
... třicet dva kilometry a notně otlačené sedlo 😁














2 komentáře:

  1. Snad s přibývajícím sluníčkem přijde uvolnění a konečně se uvidíme.
    Mějte se krásně, hezké a příjemné "zavřené" velikonoce a buďte všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Bicykel, knizky, vsetko ako ma byt ;)

    OdpovědětVymazat