pondělí 27. února 2012

Kočičí životy

Kočka má údajně víc životů. Devět nebo sedm? Podle různých pramenů buď tak nebo tak. Něco na tom asi je. Náš Rusty má po čtvrtku rozhodně o jeden méně. Při generálnějším úklidu klučičího pokoje, v tu chvíli šlo o odstraňování starých samolepek ze skříně pomocí chemie, jsem otevřela okno. Kocour okamžitě, jako vždy, když zacítí závan čerstvého vzduchu, vyskočil na parapet a já ho tak, v naivní představě, že díky síti na komáry dál nemůže, nechala. Když jsem se po chvíli otočila jeho směrem, byl už před sítí na parapetu venkovním. Protože jsem ruce měla namočené v onom roztoku, přivolala jsem na pomoc MDOD. Když se přiblížila k oknu, Rusty se rozhodl, že se chytit nedá a odhodlal se ke skoku na okno vedlejšího pokoje.. Ten metr, metr a půl by asi normálně skočil, jenže zřejmě nedomyslel, že skáče pod poměrně kolmým úhlem proti sklu. A spadl ! Z prvního patra! Počítám  tak čtyři metry. Na kamínky nebo mulč v záhoně. MDOD okamžitě běžela dolů. Ale pod oknem neležel. Podařilo se mu schovat v keřích. Odtamtud ho vytáhla a donesla domů. Asi dvě minuty vypadalo, že je v lehkém šoku. Pak se vše vrátilo k normálu. Oběma se nám ulevilo. Jen mám mírnou obavu, že kocour celou situaci vyhodnotil jako bezva šanci k uniku...

4 komentáře:

  1. Jaky je zlaty, ale fakt infarktova situacia, aj nas uz vyskocil z balkona a nic sa mu nestalo :-))) A Rustyho nepustate vobec von, ci len na voditku chodi???

    OdpovědětVymazat
  2. občas na vodítku a občas zdrhne, ale to je hned chycen ;)

    OdpovědětVymazat
  3. z balkonu! to mi přijde horší - že je to na ulici - teda na veřejné prostranství - kdyby byl v nějakém šoku tak by mohl utéct - u nás je přeci jen plot - to by chvíli trvalo než by překonal...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nám také vypadla naše kočičanda z okna. Trajdala si po parapetu v 5.patře a než jsme ji zavolali domů, tak po parapetu uklouzla a už byla dole. Parapet byl mokrý, po dešti. Naše slečna ale nikam nezdrhla, seděla poslušně pod oknem a volala ať si pro ní jdeme. Naštěstí se jí nic nestalo ale k výletu na parapet a pádu jí stačil opravdu jen okamžik.

    OdpovědětVymazat