neděle 6. ledna 2013

2012


Uplynul rok. Nic převratného ;)
Po hektickém konci roku byl celkem oddech.
  MLT prošli prvním rokem školy bez větších problémů. I jejich samostatný odchod ze školy byl bez následků ;) Pokračovali v hraní fotbalu. LP byl pár měsíců za brankáře a koncem letních prázdnin absolvovali soustředění. S nástupem do druhé třídy začali chodit i do místního skautského oddílu. LP vyhrál ve své kategorii školní literární soutěž. Těsně před Vánocemi si LK na treninku zlomil ruku a tak lyžoval jen LP. Můj návrh na novoroční předsevzetí zaměřené na zlepšení domácí přípravy na školu jednohlasně odignorovali. Uvidíme ;)
  MDMD úspěšně pokračovala ve studiu i košíkové. Hned na začátku sekundy s celou třídou absolvovala ŠvP na Lipně. Byla, spolu s kamarádkou, scenáristkou a režisérkou třídního divadelního, btw velmi vydařeného, představení. Její vánoční lyžovaní bylo zaměřeno na trenink před školním lyžařským výcvikem ;)
 I MDOD úspěšně studovala. Prošla zkouškami IGCSE. Kousek léta strávila, jako každý rok, se svou stále nejlepší kamarádkou z BA. Na podzim bohužel přestala hrát squash. Zúčastnila se několika dost náročných outdoorových školních aktivit a začala se , snad, víc zaobírat průzkumem pomaturitních studijních možností ;)
 MDH i nadále pravidelně sportoval. Na jaře navštívil Brazílii, začátkem léta Francii a na podzim Toskánsko. Dal si novoroční předsevzetí ;)
 Jarní prázdniny jsme strávili v Harrachově, tedy kromě MDOD - ta  již tradičně ty zbytku dětí s babičkou a kočkami doma a svoje učením. V červnu jsme s MDH - opravdu jen my dva ;)- strávili víkend v Kutné Hoře. V létě jsme si Harachov zopakovali a pak vyrazili do Španělska. Nebyla to úplně nejlepší volba, ale opálení a celkem odpočinutí jsme nakonec byli ;) Ve čtyřech (já MDH a holčičky) jsme pobyli pár dní v BA. Zbytek prázdnin byl v duchu přesunů dětí k a od prarodičů a společný, již druhým rokem, strávený víkend na chalupě MDSiL. S MLT jsem cestovala do BA v srpnu ještě jednou.  Od ledna jsme pokračovali v návštěvách divadel. To narušily jen dvě operace oka MDF. Jinak jsou MDP v pořádku. MDMiL na podzim oslavila devadesáté narozeniny. Vyměnili jsme paní na úklid a po roce nám přibyla další kočička ;)
  Já na jaře přidala k aquaerobiku další aktivitu - chůzi s holemi. Háčkovala jsem , četla a blogovala méně než by se mi líbilo. Pořídila jsem Dakotu a tak trochu propadla geocachingu. Téměř na každém výletu jsem si zalovila. Zbytek rodinky to sice moc nechytlo, ale i tak jsme jako FFteam na konci roku přesáhli stovku! Na jaře jsem přebudovala klukům pokoj - dostali psací stoly a pořídila, konečně, nový důstojnější zahradní nábytek.



 Snad i další rok bude stejně úspěšný a poklidný ...

1 komentář: