úterý 7. ledna 2014

Láska nebeská

Před Vánocemi jsem špatně kousla do buráku v těstíčku a bylo to. Rozlomila jsem si zub. Bolelo to jen při při kousání v místě a tak jsem se rozhodla vydržet... Mezi svátky jsem zkusila zavolat zubařce, ale bylo zavřeno. Včera jsem se dovolala. Zubařka je v důchodu a místo ní mladý MDDr. Ten mne ochotně odpoledne přijal. Zub resp. jeho mrtvý  zbytek se rozhodl nespolupracovat a já skončila na zubní chirurgii v nemocnici. Pár dní se budu hojit a vstřebávat stehy... Dnes jsem nesebrala odvahu ani vyrazit na nákup jídla natož nějaké řádění na slevách. Ale měla jsem celé dopoledne, s pytlíkem ledu na h...- ústech, pozovat naše kočky ;)

 
 Vrznutím jsem jez téměř milostného objetí vyrušila ;)

 
 
Já tak roztomilá ani dvacetčtyři hodin po zákroku tedy opravdu nejsem. Zítra už vážně musím mezi lidi!! :))
 

7 komentářů:

  1. To nem vyzera dobre! Skore uzdravenie!

    OdpovědětVymazat
  2. Kočičky jsou sladký. A Tebe je mi líto, muselo to bolet jako čert.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupodivu nebolelo - opíchané anestezii, ale nepohodlné to teda bylo a je parádně.

      Vymazat
  3. Zkontroluj slevy - ať mám důvod přijet.
    Nebo nějaký důvod vymyslím.
    Moc se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi musiš něco vymyslet - třeba nějaký materiál... hadry mně nebaví, sukni, co jsem si vybrala už nemají, tak jsem smutná ;)

      Vymazat