úterý 25. února 2014

Věnec III

Na hory háčkování neberu. O to s větší vervou se do toho pouštím po návratu. Kytičky mně opravdu chytly - zlatý déšť, fialky, primule, pomněnky a tak :)) Dlouho jsem spekulovala,  zda ptáček, kuřátko nebo zajíček. Vyhrál motýlek :))

ach to začištování ;(
 
Večer jsem vytáhla pistoli a ... vše podle našpendlené předlohy nalepila ;)

ten tmavě žlutý je bonusový ;)



Pak přišla MDMD s tím, že pořád čeká na ten slíbený obal na mobil... Tak vybrala barvy ;)
 

 Ráno se mi fakt nechtělo vstávat, ale viděla jsem i noční detektivky :))

11 komentářů:

  1. Pekný veniec. A ten motýlik!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík ;) motýlek je překvapivě snadný!

      Vymazat
    2. Možno. Ale ja s háčikom uháčikujem iba retiazku. :D Nič viac. A nič menej. :)))))))))ň

      Vymazat
  2. Móc hezký! Dělat kytičky je radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď? ale , co pak s nima :)) přemýšlím, koho obdarovat :))

      Vymazat
  3. Mám nápad - dnes večer by měl být dorealizován. Ty poslední kytičky, co jsem dělala jsou na černou sukni pro kamarádku. Dnes přijde na zkoušku, už jsou našpendlené, tak abych to viděla na ní. Já už mám připravené černé šaty (koupila jsem si je v Tuzexu, když jsme byly na VŠE) a ty taky vylepším kytičkama. Je to takový domácí Desigual.
    Jinak polštáře už jsem rozdala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezký!!! vyfoť !!! ve vašem Tuzexu? - odtamtud jsem měla ponožky :)))

      Vymazat
  4. Krásný! A ty jarní barvičky .... taky se už budu muset pustit do jarního háčkování. Jana

    OdpovědětVymazat