neděle 1. června 2014

Keramické nakupování ;)

Každoroční keramické trhy v Kostelci nad Černými lesy mají opravdu jedinečnou atmosféru. I počasí se umoudřilo a nepršelo. Sice nejsem úplně typická nakupovačka - ti , co mě znají vědí proč :) - ale moc se mi tam líbí. Kromě keramiky je tam totiž jen pár stánků se šperky, jeden s kořením a jeden s vařečkami. Občerstvení taky tak akorát ;). Nezklouzává to tam do tradičního kýče , i když samozřejmě ne všechno je můj šálek kávy. Na koukání a obdivování je toho plné náměstí ;)
 Trošku jsem se nakonec zakecala a tak jsem se doma jen tak tak stihla převléknout do svátečního a vyrazili jsme do divadla.
 Ráno jsem si uvařila kávičku a venku se kochala úlovky ;)
   Podařilo se mi doplnit aromalampu od stejného "výrobce" jako byla ta poslední, která neodolala kuchyní letícímu tenisáku.


 Náhradu za rozbité víčko cukřenky a bohužel ani celou cukřenku se mi u jiného stánku koupit nepodařilo. Získala jsem ale příslib vyrobení a dodání příště. Teda ne za rok , jen při příští příležitosti ;) A koupila jsem si servírovací talíř. V tomhle stánku bych si i zanakupovala víc, jenže....


Nakonec jsme koupili jsme dárečky - hmyzáky - pro pana učitele.

 
 
Jo a zamilovala jsem se do soutěžního etažéru , který nevyhrál a tak byl na prodej, jenže.... :))
Aspoň jsem si ho vyfotila...

 

3 komentáře: