úterý 12. srpna 2014

Idylka

skončila. MLT jsou doma! :) Doufala jsem, že po pauze budou doma chvíli v klidu, ale rozjeli to hned na plné koule. Chvíli pohoda a pak hádky, bitka a pořád dokola. Po dvou dnech je jich zase plný dům. Tu leží brýle, tam mikina, boty, miska od snídaně .... Do toho nervozita z blížícího se soustředění LK a nechuť k příměstkému táboru LP....
   Všeho nechat a rychle vymýšlet program. Naštěstí se umoudřilo počasí, tak můžeme do terénu. No a na dobu, kdy jsem měla čas se kochat třeba rudbékiemi


dát si kávičku s knížkou


a jen občas jsem sváděla boj o místo



můžu jen vzpomínat... Tak až zase za rok! :))
  

14 komentářů:

  1. Nic netrvá věčně ..... ale ona by se ti ta idylka za chvíli stejně přejedla:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rok utecie ako voda :-) Nedate este aspon vikend v BA?

      Vymazat
    2. špatně jsem plánovala... museli bychom ten poslední a to se mi zdá šílený ;(

      Vymazat
    3. A september alebo oktober? Mozno bude pekne babie leto :-)

      Vymazat
    4. Ten termal v AUT by bol idealny na jesen :-)

      Vymazat
  2. Neříkej, že se Ti nestýskalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se po Tobě stýská furt.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,
    tak jsem si prohlédla všechny Vaše háčkované výtvory. Paráda!
    Jen jsem se chtěla zeptat: určitě háčkujete velice často. Nemáte problémy s bolestí zápěstí a prstů? Přesně to je totiž můj problém, když háčkuju moc. Máte s tím nějaké zkušenosti?
    Díky
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za návštěvu i pochvalu ;) s dovolením nakouknu i já ;)
      když dlouho háčkuju pár večerů po sobě), tak mě bolí hlavně palec - tedy kloub u palce - tak musím pár dní vynechat... si říkám, v tomhle věku... :)))
      Pavlína

      Vymazat