čtvrtek 19. března 2015

All-Star Game

Náš malý/velký basketbalista pořád sní o tom, že pojede do Ameriky a uvidí Michaela Jordana. Marně mu vysvětluju, že je to trošku z ruky a pán už je asi i v předčasném důchodu :))
  Nicméně jsem se rozhodla , že ho někdy vezmu na opravdový - tedy v evropském nebo aspoň českém měřítku ;) - basketbalový zápas. Poptala jsem se trenérů, kam tak nejlépe zajít, dostala pár typů, ale hlavně pár týdnů na to na nás trenér nezapomněl a přinesl 1+1 vstupenky. Bylo to tak narychlo, že nebyl čas na úvahy, zda se termín, pondělní večer, úplně hodí. K LK se přidal kamarád Š. a bylo domluveno.
  Kluci byli nadšení - jen jim trochu vrtalo hlavou, proč hráči moc nebrání a moderátor do toho vtipkuje. Po vysvětlení, že exhibice je jen jako a Mazáci proti Mladým puškám hrají opravdu jen pro zábavu, se jim viditelně ulevilo. Nejvíc je zaujala soutěž ve smečování, kterou si očividně užívali i hráči. Já byla ráda, že jsem  zaparkovala a vybojovala frontu u pokladny  :)) Pravda je, že jsem nikdy na podobné show nebyla a tak to byl i pro mně zážitek.
 No a svět je malý, takže jsme tam potkali i dalšího mladého basketbalistu z týmu a známé basketbalistky ;)



2 komentáře:

  1. keby im to vydrzalo pri sporte to by bola idylka, strasne davno som v BA videla Harlem exhibiciu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. před deseti lety by Tě určitě nenapadlo, že půjdeš na basket

    OdpovědětVymazat