pátek 24. dubna 2015

Středa

Výhodný nákup potravinových krabiček byl jasným popudem k úklidu kuchyňských skříněk. Postupně všechno ven, vyluxovat, vytřít,  otřené a vytříděné zpět. Nadšení mně sice u třetí opustilo, ale dorazila jsem vše potřebné. Lednice přece není skříň :))
   Přiznávám, že bylo i pár pauziček. Dokončuju totiž jeden projekt a je to v závěrečné fázi trochu silnější než já ;)
 Na odpoledne jsem v čase synkova tenisu měla naplánovanou procházku, jenže... volali z basketu.
LK upadl. Krev neteče, ale bolí koleno. Trenér už čekal s dítkem v náručí na parkovišti. Do cesty na pohotovost jsem ještě stihla zakomponovat vyzvednuti LP z tenisu :)
 Všechno dobře dopadlo. Kosti i klouby v pořádku. Následkem pádu a přišlápnutí spoluhráčem je mírný otok , veliká modřina na stehně a dva týdny bez sportu. V nemocnici to docela  odsejpalo, takže i Sherloka Holmese jsem stihla  :)

jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží :))s

3 komentáře:

  1. krásně porovnáno a je skvělé že úraz nedopadl špatně ...měj krásný víkend.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Toto by som tiez potrebovala :-) dakujem za inspiraciu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to užívání si bez páníčka viděla jinak než uklízení.

    OdpovědětVymazat