sobota 12. září 2015

Léto

Tak mně to letošní léto nějak semlelo. Celá rodinka pohromadě, sem tam nějaký výjezd - dovolená, děti postupně k prarodičům, tři soustředění - jeden příměstský tábor, pár výletů, mezitím full servis doma. S tím posledním jsem to tedy upřímně řečeno moc nepřeháněla a dělala jen to nejnutnější, nicméně sama jsem nebyla snad ani pět minut :)) Teda sama doma - pochopitelně na záchod mně jít nechají a někdy jsem se s knížkou zašila i třeba na půl hodinky bez toho, aby mně někdo volal. Buď něco hledali, měli hlad nebo chtěli jen mít přehled , jestli se někde neflákám :))



Začátek září moc vylepšení nepřinesl - je potřeba uvést domácnost do původního, předprázdninového, stavu, logisticky sladit všechny volnočasové aktivity a rozdýchat školu.
Bude líp! :))

2 komentáře:

  1. Ty si logisticka superhviezda! Tesime sa na normalizaciu a hlavne klasicke posty zo zivota a hackovacie tiez ;)

    OdpovědětVymazat