středa 9. března 2016

Háček


Ač to zní neuveřitelně , ztratila jsem háček. Číslo čtyři. Zelený. Naposledy byl viděn v tašce s přízí Yetti , ke které nepatřil. Pamatovala jsem si, že mi hlavou proběhlo, že ho jistě budu hledat ;) A taky  že jo. Je to totiž můj vlastně nejpoužívanějši kus a tak když jsem chtěla pokračovat v dece, nastala panika. Prohledala jsem koš s přízemi, onu tašku a vlastně celý obývák . A to tak , že několikrát. Dokonce jsem zvedla všechny polštáře na sedací soupravě a při té příležitosti pod nima vše poctivě vyluxovala. Nic. Nezbylo než se vypravit do galanterie. Naštěstí nejde o nijak nedostatkové zboží a stačilo pouhých dvacetosm káčé ;)
Jupí! 


Hned večer jsem se vrhla na koš s Merinem a ... Našla jsem háček! :))



8 komentářů:

  1. Ten mam aj ja rada, ale este radsej mam oranzovy hacik Waves, padne krasne do ruky a ta umela hmota je viac protismykova :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nezkoušela, jednou jsem nouzovku koupila bez držátka , podobný jako byly dřív, a už nikdy víc ;)

      Vymazat
  2. Tak vidíš - už máš háčky dva a tím tedy poloviční pravděpodobnost, že háček nenajdeš...:-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. tak tuhle situaci moc dobře znám :o))))

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám bez držátka, protože jsem lakomá koupit nový, když s tímhle to taky jde.

    OdpovědětVymazat