čtvrtek 16. února 2017

Sezona zahájena 🚴♀️

Včera jsem  neodolala . Sedm stupňů a sluníčko ...
Tachometr jsem ráno v servisu nechala vynulovat - manuál jsem sice vygooglila, nicméně se mi tak nějak nechtěl nastudovávat a trápit se. Pán párkrát kliknul a bylo to 😉



Samotná jízda ale nebyla úplně bez problémů . S občasným blátem a loužemi jsem počítala ... No jednu klíčovou část trasy jsem nezkontrolovala. Zapomněla jsem, že je nějak na návětrné straně či co ( bývá po dešti i déle mokrá) a mylně jsem předpokládala, že , vzhledem ke stavu jiných úseků  stezek, bude z těch průběžně zametaných 🙄 Omyl. Každá městská část k úklidu očividně přistupuje jinak. Podotýkám, že nejde jen sobecky o moji cyklistiku, ale celý rok v těch místech potkávám spoustu pejskařů , běžců, lidí na procházkách ...



Takže nějakých osm set metrů pěšky po ledu tam a osm set při návratu .
Prvních šestadvacet mám ujeto , ale asi budu ještě vyčkávat ...

3 komentáře:

  1. Klobuk dole, neda sa na tom jazdit? Mas cestny ci horsky bike?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam , kde to bylo troch rozměklé to šlo, ale místy to byl tvrdý hrbolatý led 😒
      Musela bych mít dostatečnou rychlost a to se bojím 😀 Přece jen - matka čtyř dětí 😀😀
      Horské, asi . Stopto je modré 😀😀

      Vymazat
    2. Galuska na horskom je cca 5-6cm siroka na trekovom je sice tiez dezen ale je len tak 3-4cm siroka. A cestny ma uplne tenucke a hladke galusky :) ale moc sa do toho nevyznam, horske su take najmasivnejsie najtazsie biky :)

      Vymazat