úterý 20. června 2017

Zvířata kolem

Už dlouho si slibuju, že vyfotím všechna zviřátka, která pobývají kolem mé cyklotrasy. Jenže ... to bych musela zastavit, slézt z kola, opřit kolo, vyndat mobil ... 😀 Většina z nich už by stejně byla pryč a čekat až zase vlezou do záběru se mi fakt nechce. A tak si všichni ti koně, ovce, psi, kočky, daňci, pávi - i bílí, holubi, lysky, čirky, labutě, volavky, srnky, zajíci, bažanti, koroptve, slepýši a šneci klidně žijí a já si šlapu 😉
  Dneska jsem ale neodolala 😉


8 komentářů:

  1. Doufám, že neodoláš častěji a podaří se ti vyfotit všechno to živé kolem tebe, co potkáš a co se nechá - vyjmenovala jsi tolik zajímavých tvorů a ten koníček je lákadlem... Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Ako mestska holka sa pytam to je kon alebo zebra? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem v rychlosti periferně zachytila a fakt jsem se lekla, že co se to tam pase 😂😂

      Vymazat
    2. No vidíš , to mě nenapadlo ! :)

      Vymazat