neděle 2. července 2017

Kreslení ?

Inspirována přítelkyní N. jsem zkusila jízdní kolo. U sledování televize , líná vstát a sáhnout po obyčejné tužce ;( Nejdřív sama a pak s pomocí wikihow. V podstatě jsem se trefila ;)
Jenže... co dál ? První mně napadla Surinka. Na internetu zkrátka najdeš všechno ...


8 komentářů:

  1. :-) V podstatě jsi se trefila a v podstatě jsi možná dosud neobjevený výtvarný talent. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      To rozhodne nejsem - mainská mývali se ne a ne povést ( ani v podstatě )
      Děkuji

      Vymazat
  2. Parada, moj oblubedy doodling! Nema to chybu, len to potrebujes cvicit a cvicit - a ze naco su dobre mitingy a schodzky v praci :D Dam foto post mojho organizera?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suri si fakt vystihla skvele! Na biku posun koliesko s pedalmi viac k zadnemu kolu, inak je to super!

      Vymazat
    2. Nejsem ten typ - frustruje mě, když se to nepovede - nesnesu to na té strance, vytrhávám ( musím přepsat ) ... :))

      Vymazat
    3. :))
      Byla jsem ráda, že jsem si vubec vzpomněla , jak kolo vypadá ...
      Pes je náhoda ...

      Vymazat
    4. nepodarky vyhadzujem :) ostatne si pozriem na pinterete alebo vygooglim bike + doodling a urcite najdem postup alebo aspon dobyu obrazok, ktory obkreslim

      Vymazat
    5. potrebujes maly trhaci novinarsky blok, co sa podari nechas, co nie, vytrhnes

      Vymazat