neděle 10. prosince 2017

Trocha kultury 🎄

nikoho nezabije. Ani naše chlapečky 😉


Už třetí rok jsme v předvánočním čase vyrazili do divadla celá rodinka. Tedy ne úplně celá, protože když MLT dorostli do věku, že jsem usoudila, že jsou schopni ( za ty peníze 😉) si užít opravdové divadlo, MDOD už byla na studiích v cizině 😉 a nestíhala se tak brzo vracet. Letos jsem si navíc vzpomněla dost pozdě ( v září 🙄) a sehnala už jen čtyři lístky ... MDMD se ( naštěsti ) přichomýtla k možnosti navštivit  Vilu Tugendhat (btw rezervováno před deseti měsíci 🙄), takže o obsazení bylo rozhodnuto.
    Opět velmi povedené představení. Malé holčičky v něm mají princeznu ( na vzdory moderně pojatým kostýmům) v dlouhých šatech s korunkou a závojem , chlapečkové hraní na mobilech , odrostlejši děti vtípky , odkazy na sociální sítě a slovní hříčky, dospěláci narážky na současnost. Obsazení skvělé. Dokonce se mi princ zdál podobný Neckářovi 😀 
    Návrh (můj) dojít se při té příležitosti podívat na strom na Staromák nadšení nevyvolal, no aspoň jakž takž podpora MDH a slib, že to bude rychlé, způsobily, že se šlo. Upřímně? Byla to chyba. Davy, davy, davy. Navíc jsme se trefili do chodu orloje! Opravdu za pomocí loktů jsme se probojovali až mezi stánky, udělali rychlé ( kvalita odpovídá) foto a prchali pryč.


Trošku oklikou , protože bylo nutné aspoň nakouknout do Hamley's, jsme dorazili k autu a hurá do oblíbené asijské  restaurace. Hlad je hrozná věc - zejména u pánů všeho věku 😉
Hlavně , že byli spokojeni!

3 komentáře:

  1. Super family time! Tak klobuk dole, ze mas na toto energiu, planovat a objednavat nieco na 3 mesiace dopredu, to ja nedavam, nikdy neviem, co bude, naviac planujem tak tyzden dva dopredu, na viac nemam kapacitu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný zvyk - rodina pohromadě za kulturou. A s tím Staroměstským náměstím jsem to už dávno vzdala nejen o adventu - ty davy lidí mne odrazují. Nostalgicky vzpomínám na doby, kdy jsem v Praze studovala a toulala se tam téměř liduprázdnými ulicemi (dost pozdě večer, to turisté už byli zalezlí v hotelech). Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda Bereniku Kohoutovou, tak to muselo být hezké. My včera vyrazili s Pajánem po pražských vánočních trzích - Mírák, Tylák, Jiřák. Bylo to moc hezké a tam tolik lidí zas nechodí.

    OdpovědětVymazat