sobota 23. června 2018

Cyklotýden 🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♂️

Na začátku byla obrovská nechuť LK zúčastnit se letošního školního týdne sportů.Trošku jsem se pídila , protože důvod , že nechce pod stan se mi nezdál ... Zjistila jsem, že jde opravdu v podstatě o něco jiného - jakýsi spolužák si na našeho synka tak trochu zasedl a jeho dost mrzelo, že se ho nikdo nezastal. Situace se podařila vyřešit - dostal ode mě povolení zakročit fyzicky 😉. Chlapec už dal pokoj, ale našemu se chuť trávit v takovém kolektivu čas vrátit nestihla a tak zůstal doma.  
V Praze zůstal i další spolužák ( a spoluhráč) a tak, aby se chlapci nenudili a netrávili celý čas u TV či PC , rozhodla jsem se, že mi budou dělat společnost na kole 😉
Ani moc neprotestovali. Slíbila jsem kolem šestnácti kilásků, no hned v pondělí jsem zašvindlovala a výsledné skóre bylo 26,27,40,37,23 ! Byli skvělí, takže zakončení si opravdu zasloužili 😉




3 komentáře:

  1. Super, ani nase nesli na vylet, namoniec dobre, lebo je total zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povidej! Tady je teď osm 😀
      No minulý týden byl ok - LP si to tam dost užil 👍

      Vymazat
    2. Este si uziju zazitkov v lete :)

      Vymazat