pátek 13. července 2018

Week off 😉

V pondělí , vzhledem k rychle se blížícímu termínu odletu k moři, bylo opravdu zapotřebí vyřídit dětem cestovní doklady. Přivstali jsme si a byli na úřadě první ! 😀 Vše proběhlo hladce a už nic nebránilo cestě k babičce a dědovi.
 Ještě před obědem jsem robátka opustila a spěchala zpátky. Doma jsem začala hned zčertsva úklidem klučičí koupelny a jakž takž i jejich pokoje - tam si už víceméně uklízí sami, tak jsem to nepřeháněla. Postupně jsem provedla letmý úklid i zbytku a pak už jen čekala, kdy se dostaví návrat rovnováhy otřesené (stále ještě ) cestovatelským zážitkem 😀
Doma zůstala MDMD, které , bohužel, nevyšly plány, ale aspoň jsem měla společnici na nákupy a sportovní aktivity . V čase , který trávila psaním eseje nebo s BF jsem trochu vařila a hodně četla 😉


# 30 Michaela Klevisová - Ostrov šedých mnichů - kriminalista Josef Bergman nezklamal 👍🏻

Včera jsme s MDH strávili hezký večer s přáteli na ochutnávce vín a ač to vypadalo na těžké ráno ... 
Depka pryč! Letenky na výlet s LK zakoupeny! 😀

1 komentář: