neděle 16. září 2018

Ach, to ponocování ! 📚

To už není nic pro mě 😀. Zvlášť, kdyź mě ráno čeká svižná procházka. Při posledním pobytu jsem si totiž našla vhodnou trasu “ tak akorát”, díky které jsem se ocitla na příjezdu z polské strany


Počasí nám navzdory předpovědi vyšlo , ačkoli sedm stupňů po ránu už naznačuje, že bude hůř 😉 
Kolem poledne bylo po oba dny krásně a tak jsme (tentokrát v sestavě MDH, MLT, Suri a já) absolvovali klasiku - centrum a Anenské údolí, vodopád a liščí stezku ...

Suri si během venčení zapózovala 😉

A já přidávám do čtenářského deníku dárek k svátku


# 42 Daniel Cole - Loutkář - začínám se obávat toho počtu spisovatelů, kterým se hlavou honí takové hrůzy 🙄









3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Trošku mám pocit, že ti opravdoví zvrhlíci jsou právě oni ��

      Vymazat
    2. Nejaki boli naozaj zvrhli:

      http://listverse.com/2008/08/08/10-literary-geniuses-who-went-to-jail/

      https://www.nownovel.com/blog/12-incarcerated-writers/

      Vymazat