čtvrtek 26. září 2019

Makovec se švestkami


Vypadá líp než chutná - lehko zklamal . Je sušší než ten můj oblíbený. Chtěla jsem vyzkoušet něco nového a zaujalo mě , že je bez mouky. Dělala jsem čtyřpětinovou 😉 variantu a zřejmě jsem měla péct kratší čas než je udáno v návodu. No podruhé už asi nevyzkouším 🤔
 

5 komentářů:

  1. Robila som makovy kolac len raz, podla receptu od kolegyne, bol total vyschnuty, ani som to viac krat neskusala. Recept bol bez muky a cukru, odvtedy takymyto zdravym zazrakom neverim, nebol vobec famozny http://velkoulyzicou.com/2014/08/12/famozny-makovy-kolac-bez-muky-a-cukru/

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, já na něj mám pořád chuť. Tak si jí mám radši nechat zajít a nepouštět se do toho?

    OdpovědětVymazat
  3. Mám recept na jeden, za který jsem kdysi na rugby sklidila verejnou pochvalu od uplne ciziho chlapka - ze od dob komunisty neměl lepší 🤣

    OdpovědětVymazat
  4. http://crustycorner.blogspot.com/2016/03/neobycejny-makovec.html

    OdpovědětVymazat