středa 30. října 2019

Říjen

utekl jako voda 😉 
K běžným školním a volnočasovým aktivitám si LP přidal taneční a zařadili jsme i přípravu na jarní přijímačky , takže je to některé dny opravdu pro MLT dost hektické. 
Já si vymyslela nový projektík

 a v době , kdy bylo potřeba pořídit přízi jsem vyrobila pár “coasters” na hory.
Poprvé v životě jsem provedla pokus o 
roládu, který kupodivu docela vyšel 😉
 
Vyzkoušela jsem Chicken Pot Pie
a muffinyz kokosové mouky, podle receptu, který našla a už jednou vyzkoušela MDOD.
 
V rámci oslavy narozenin MDF jsme po pár letech konečně měli příznivý vítr na rodinnou drakiadu 😉
Nakonec se nám opravdu vznášelo všech šest draků 😀
Pro Rustyho se mi dost na rychlí podařilo zorganizovat odstranění zplstnatělé srsti ... 
... na výstavu bychom nemohli, ani kdybychom chtěli 😀
No a pár dní z podzimních prázdnin jsme si ještě stihli užívat sluníčka na horách.
 
Byl i čas uvést do provozu vyhraný přístroj 😉
A umí! 👍🏻😉














5 komentářů:

  1. Na slovo coasters jsem použila slovník, tak už vím, ale byla by z toho i moc hezká deka. Roláda vypadá báječně, ostatní dobroty taky. Kdo je MDF nevím, ale předpokládám, že někdo z rodiny. Mějte se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny stvorec, narocnejsi, ale nadherny! Nechapem kolko toho stihas navarit a zariadit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomínej, že nepracuju ... 😉
      Já obdivuju, co vsechno stíháte vy 👍🏻

      Vymazat
  3. Ty bys stíhala, i kdybys pracovala. Jsi neuvěřitelná.

    OdpovědětVymazat