pátek 6. prosince 2019

Od všeho něco 🌲

Kultura

 
Už někdy počátkem léta jsem ,jako nezkušená nakupující , koupila vstupenky do Národního divadla přes internet . Šest kousků na představení Kytice. Při osobním vyzvedávání jsem od paní pokladní dostala tip, jak získat místa lepší ( resp.vhodnější pro starší a pokročilé 😉) . Při nejbližší příležitosti ( prvního v měsíci osobně na pokladně) se opravdu zadařilo , takže na úplně nejvyšší galerii jsem se rozhodla vzít MLT a na zbylé lístky vyzvat nějaké spolužáky. Hned první oslovená duševně spřízněná matka s potěšením přijala a byl to prima večer.
Sport
 
Občas mi to nedá a opustím teplo tělocvičny a vyrazim       do přírody . Vzhledem k bolavým palcům dávám přednost chůzi před kolem. Zastavuji , zejména kvůli focení, nerada, no tohle mi nedalo 😉
Nákupy (přímo vánoční )

Už jsem asi zmiňovala, že mi kdysi kocour shodil můj nej betlém z krbové ŕimsy ... Od té doby ne a ne natrefit na podobnou srdcovku. Posledni pátrání proběhlo na Muzejních adventních trzích v HK. Ani tohle není ono, ale zaujal 😉 

4 komentáře: