pátek 24. ledna 2020

Krtkův dort

Ačkoli se bez něho mé začátečnické počiny v kuchyni neobešly, nikdy jsem se velkým příznivcem pytlíkového vaření a krabicového pečení nestala. Zhruba před deseti lety jsem díky všemožným užitečným  blogům  přišla k receptům na spoustu jiných možností a z pytlíku už dělám jen bramborové knedlíky a halušky. První protože kombinace různých druhů brambor a různě savých mouk způsobila, že   jsem sklízela víc neúspěchů než úspěchů a druhé protože halušky s brynzou mám jako opravdu fofrové jídlo v záloze pro případy časové krize 😀 
U MDM ( která se s tím moc nemaže 😀) MLT ochutnali krtkův dort a byli nadšeni. Čas od času si vzpomněli, nedávno LP udělal vlastní pokus - ne úplně zdařilý neb netušil, jak se šlehá šlehačka a tím mě přiměl k prezentaci, jak na to 😀 Povedl se , no navoněná umělá chuť mě dost nenadchla. Chlapci se nicméně dožadovali dalšího a tak jsem hledala a nakonec lehko zaimprovizovala 😉

Podle mě byl nesrovnatelně lepši , no zůstala jsem s názorem osamocena 😀 Nechybělo moc a vypadalo to, že i na konzumaci  zbydu jen já. Ach jo.



3 komentáře: