čtvrtek 27. února 2020

Sulc

Huspenina. Aspik. Nevím, jaký je rozdíl. Každopádně můj první pokus podle televizního pořadu , ač ( anebo právě proto) byl daleko  komplikovanější, nevyšel. Pravda je, že obě protagonistky jsou mi protivné a tak se to i dalo čekat ;) 
Po pár letech jsem se odhodlala k dalšímu pokusu . Zadala jsem ve vyhledávači mé momentálně nejdůvěryhodnější inspirátorky a cestou ze sportoviště přibrzdila u řeznictví ;)
Pořídila jsem tři vepřové nožičky a na radu řezníka ( když nelze koupit půlku kolena) kus plece. Mrkev a kyselé okurky  - řekla jsem si, že na první pokus bude klasika- mám doma vždycky a příslušné koření taky.
Den po dni jsem postupovala  až k velmi uspokojivému výsledku . 
 
 
Příště zkusím jen trochu víc "ochutit" ;)

2 komentáře:

  1. Moj otec robil huspeninu, robil to do malych misiek ako jednu porciu. Mne sa z tych paprciek robilo nevolno, dodnes celkom hnusna spomienka spojena s jedlom, ale huspeninu som zjedla, len som nemohla vidiet pripravu ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se to asi ani jako přihlížející nijak neprotivilo - ani játra atd. Holky, teda hlavně P, jsou jakože fuuuj :))

      Vymazat