neděle 8. března 2020

Osso buco

Minulý týden jsem s přítelkyní ( po kávičce v sousední kavárně) zašla do řeznictví . Ani jsem vlastně nic nepotřebovala , jen mě zaujalo, že mají líčka. Poslední opravdu hezké kousky koupila A. a tak, abych neodešla s prázdnou vzala jsem dva kusy hovězího masa s kostí . Doma jsem lehko zagooglila  ,ingredience byly doma a tak to šlo ráz na ráz 😉
Po " zatažení" 

Pak následovalo několika hodinové pomalé vaření. MDH nabídku velmi rád přijal , no příslušné šafránové rizoto si vyžádal nahradit pouze vařenými bramborami  Gremolatu musel ale sníst chtě nechtě 😀 
Řekla bych, že chutnalo 😉



4 komentáře:

  1. Vyzera to paradne! Na tanieri mi to vobec nevadi, ale do masiarstva nevkrocim, maso dokazem kupit len zabalene v supermarkete, viem, zle ale ja ten pach a pohlad na maso na hakoch nedavam :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi neuvěřitelná. Další jídlo, které bych nedokázala.

    OdpovědětVymazat