neděle 10. ledna 2021

Lednové zavřeno ...

Možná jsem to tu loni zmiňovala ... hned na začátku první kovidové vlny mě synek v rámci své sixpackové  euforie ( a aniž pochopitelně tušil , jak se to bude hodit ) přiměl provést čistku ve sklepě. Hodně věci skončilo ve sběrném dvoře, něco na půdě a zbytek jsem nacpala do jedné z menších místností.... Boxovaci pytel po MDMD už visel, koberec ( původně z herny dětí v Bratislavě 😉 ) bylo potřeba jen důkladně vyluxovat, děda rád daroval mučící stroj 😁... 

LP si rychle navykl trávit tam skoro denně dvě půlhodinky a teď ( kdy zasáhla i příroda a úplně  mi znemožnila nejen jízdy na kole, ale i rychlé procházky - na zledovatělých chodnících a zmrazky a blátem pokrytých lesních cestách se mi moc nedaří ) došlo k nejhoršímu 😁 Snesla jsem dolů boty, podložku , činky ... chjo 😁
A takhle peču 

Takhle hrabu sníh před domem a nakupuju 😁
 
A čtu
# 1 Kamin Mohammadi - Bella figura - vánoční dárek od MDH - sama bych si nekoupila ani nepůjčila, no nakonec to nebylo tak strašný 😉

















6 komentářů:

  1. na tu knizku by som ta ani ja netipovala, mne sa pacili knihy od Mireille Guiliano Francuzky nepriberaju, ale po tretej uz toho bolo moc :D a precitala som aj dve, co boli uplne priserne Lekcie Madam Chic a Doma s Madam Chic to bola katastrofa od americkej spisovatelky, ktora sa vo Francuzsku cudovala uplne vsetkemu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesne tak - nemám ráda zhuštěný humor, zhuštěný obdiv, zhuštěnou dokonalost ... 🙄😉

      Vymazat
  2. Posilku zavidim od leta mi velmi chyba :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikdy bych to neřekla a natož někam zvěčnila písemně 😉, ale mě taky

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. dík, ale mám nějak mezery ve výchově dětí😔

      Vymazat