středa 17. února 2021

Až se jaro zeptá ...

 Co jsem dělala v zimě? Stejně jakoukoli jinou zimu mi byla zima 😉 , no letos jsem to , kvůli  psíkovi, který si zvykl na procházky  mráz nemráz, snášela tak nějak statečněji . Vymyslela jsem opravdu brutální vrstvení oblečení - pod kabát bunda , pod bundu vesta , pod vestu svetr, pod svetr triko 🙄 -, pořídila nesmeky a nové zimní boty. 

Denně jsem v Teově doprovodu nachodila v průměru zhruba jedenáct a půl tisíce kroků.


Pro pobyt v suterénu jsem objevila videa ladylab.cz 👍🏻 

V kuchyni k běžné rutině přibylo několik novinek. Vyzkoušela jsem boršč, musaku, baklavu, burek , olivové tyčinky, semínkové krekry ...

 

Obnovili jsme šatník i vozový park😉 

 

Te už se můžeme začít těšit na jaro 😎



2 komentáře:

  1. Jsi úžasná. Moc se na Tebe těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Neuveritelne, potrebovala by som takeho partaka na chodenie tiez ;) Suri outfit je paradny!

    OdpovědětVymazat