pondělí 7. června 2021

Time to say Bye Bye - další díl


 Dvacet let je dvacet let. Na to , že se mi nikdy nelíbila , vzdorovala  fakt dlouho :) Skoro stejně dlouho jako trvalo moje odhodlání ji vyměnit. Zdržování posledních několik let, kdy se k postupnému smíření se se vzhledem a materiálem přidalo už i zjevné opotřebení prosezeninami plynulo bohužel z mé nepozornosti. Nevěděla jsem totiž, jak se jí zbavit a na stránkách obchodu s dávno vybranou náhradou jsem špatně opakovaně četla nabídku odvozu. Každopádně čas nazrál .. asi to tak mělo být :)

trošku jsem si mákla ráno

 

trošku se obrnila asertivitou odpoledne (stěhováci se vzpouzeli ... už jsem to málem vzdala, ale pak jsem mávla rukou - poděkovala- a zabouchla dveře)


trošku jsem si mákla večer

 

a bylo to! :)

 

Stihla jsem  kávičku z nových hrnečků i procházky ;) Osmačtyřicet hodin pohodááá!

 

 
# 27 - Jodi Picoultová - Vypravěčka - koncentrační tábor a vše kolem očima židovské dívky a nacistického vojáka, pátrání po válečných zločincích - dá se pochopit? odpustit?

3 komentáře:

  1. Jsi dobrá a ještě najdeš čtyřlístek. Fandím Ti.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobre si urobila, to bola fakt opacha, farba, vzorcek, dost zle :) Nova je ovela krajsia!

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu tě, nové sezení je moc hezké. Já před časem zlikvidovala 20 let starou sedací soupravu, jejíž gauč měl železnou výsuvnou konstrukci. Rozmontovala jsem všechno železné, v noci jsem to po kusech odvozila do sběrného kontejneru a měla hrdý pocit, že jsem to zmákla. :-)

    OdpovědětVymazat