středa 14. července 2021

Jak je důležité mít švagrovou

... a ještě k tomu šikovnou 😁
MDH se návštěvou u bráchy přichomýtl k právě dopečeným rohlikům. A dostal i domů na ukázku. Když jsem vzorek viděla , málem jsem upadla do hlubokého mindráku... nejen , že byly chuťově výborně, no tvary!!!! Jako od profesionála . Nedalo mi a švagrové jsem poslala "ostrou"sms  😁 Slovo dalo slovo a dostala jsem nabídku lekce 😁 
Těsto z kila mouky bylo nachystáno, manželé vysláni na jedno a my zapracovaly na dvaadvaceti kouscích. Po návratu pánů jsem byla vyhodnocena jako celkem učenlivá 😁
Doma , samostatně, jsem už parkrát pekla, no dneska konečně zdokumentovala 
 
 
 

Na šest kousků :
250g hladké mouky
10g kvasnic
1,5dl mléka 
1/2 lž cukru
1/2 lž soli
0,5 dl oleje
Hodinu kyne a pak ještě na plechu než se vyhraje trouba. Pozřít vajíčkem, posypat. Devět minut na stoosmdesát, otočit plech a devět minut na stošedesát.
Bez názorné ukázky bych to nikdy nedala ... to rozválení do tak tenka by mi nedocvaklo 😉

3 komentáře: