čtvrtek 10. března 2022

Ve volném čase ...

už víceméně jen stahuju písničky a sestavuju lekce 🙄😂
Takhle by to dal nešlo... četbu fakt opustit nechci 😉
# 9

Volker Kutcher- Olympia - vraždy v době OH roku 1936 v Berlíně ... no ani po téměř šesti stech stránek nemam jasno v hierarchii, pravomocech a propojení SS,  SD, gestapa, kriminální policie, wermachtu ... ne že by mi na tom záleželo, no trošku mi to zastiňovalo děj 🤔
A ještě jeden dvoutisicový restik z Vánoc 😀





5 komentářů:

  1. ... a já furt nic nestíhám. Natož ještě číst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nezapomeň , že úřaduješ a v neposlední řadě ... honíš chlapy :)))
      (doufám, že vnímáš tu závist :))

      Vymazat
    2. Tvojí závist chápu. Úřadování je báječné a už mě více než 30 let baví. Nejhorší na tom je, že si nedělám legraci, fakt baví.

      Vymazat
  2. Puzzle jsou v poslední době má největší záliba a žrout času, dej pozor na průvan, aby ti to nerozfoukal. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žrout času je to neuvěřitelný - dokud se mi nemíhají pred očima nemůžu se od toho odtrhnout :)

      Vymazat