pondělí 16. května 2022

Ach Ach 😀

S novou vášní (🏃🏼‍♀️)😀 mi ubylo času na četbu . Tedy čas by byl , no neni trpělivost na knihy, které nezaujmou na první dobrou 😀 .... tak jsem nedočetla Seifertovy básně, Mňačka , Uprdelismus a bohužel ani Norské dřevo Haruki Murakami... 

# 12 Milan Kundera - Nevědění - rozbor toho , co znamená "doma" a překladu slova do jiných jazyků přes pokusy emigrantů o návrat/návštěvu 

# 13  Vykladačka smrti - špatně  jsem pochopila název, resp jsem knihu zvolila jen pro Cambridge jako místo děje 😀,no tema předčilo očekávání . Pořád mě udivuje, jak je možné , že se civilizace vyvíjí způsobem tři kroky dopředu dva zpět 🤔


4 komentáře:

  1. Já už nemám čas vůbec na nic. Ale nevadí. Prožívám krásné období a vážím si toho.

    OdpovědětVymazat
  2. Času je málo, na zlé knihy ním netreba plytvať :-)
    Kozervy a muži nás ťahajú späť, oni by chceli mať svet ako v stredoveku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš se přikláním k tomu, že vývoj jde rychleji než se vyvíjí než lidská povaha/morálka - hrozí zneužití... a tak se to vždycky někde sekne🤷‍♀️

      Vymazat