úterý 22. června 2010

nedávno


jsme byli na návštěvě. Já a MLT. U kamaráda ze školky. Sice se už skoro dva roky stýkáme i mimo školku, ale doposud to bylo na neutrální půdě. Kluci byli na sebe strašně natěšení a tak chvíli trvalo než se nám je podařilo jakž takž zklidnit a odeslat do hostitelova pokojíku bez toho, že by hrozila okamžitá demolice. Uff. Konečně jsem se koukla kolem sebe. Z kouknutí se stalo velmi zvědavé a jistě velmi nenápadné ;) rozhlížení se po kuchyni, hlavním pokoji a zahradě. Po chvíli mi došlo, kde se bere můj zájem. Uvědomila jsem si, jak moc se to tam zařízením, vybavením ... to ne. Teda vlastně taky, ale zní to divně... spíš... naladěním. Podobá se naladěním, stylem majitelce. Nikdy mne to u nikoho tak nezaujalo. Nejsem designér a vůbec si netroufám popisovat odborně styl. Osobně bych to nazvala upravená pohoda. Přemýšlela jsem i dalších domovech, které jsem navštívila... Nevím. Každopádně moc bych si přála, aby i na mé návštěvy to u nás doma působilo stejně "já".

Žádné komentáře:

Okomentovat