úterý 5. října 2010

Jako každý jiný

i ten letošní podzim padají kaštany a stejně jako každý jiný rok i letos je to neskutečné lákadlo pro děti. Nasbírat co nejvíc a vyrábět zvířátka. Nestěžuju si, vždyt  ty moje jsem k tomu postupně z jakési nostalgie přivedla sama. Pamatujete?

Je mi líto, že právě tahle knížka mého dětství skončila v propadlišti dějin. Tam bylo inspirace! Vždycky mi jako malé bylo líto, že s kaštany, které jen vykukují z pichlavé šlupky se nedá pracovat a že nemužu vyrobit opravdového Kaštánka ;) Ani letos jsme se do jeho výroby nepustili a skončili u klasiky. Tak kaštany, párátka, špejle, provázek, nebozízek,nůžky, velká dávka trpělivosti s nemotornými prstíky nedočkavců a ta-dáá ;)

Jsem zvědavá, kolik sezon mne ještě čeká. Tahle byla třináctá ;)

1 komentář:

  1. Krasa, ja slubujem detom gastany uz dva tyzdne a furt prsi... a prsi... a prsi!

    OdpovědětVymazat