pondělí 20. června 2011

celkem činorodý víkend (1)

V sobotu ráno jsem koukla z okna a trochu zaváhala. Déšť a mraky na celý den. Na teploměru jedenáct stupňů. Krátky telefonát s bráchou, který se již nacházel v cílové destinaci. Tam neprší. Takže šup do auta. Já a MLT. Jen cestou vysadit MDMD u školy na zkoušky PET a hurá směr sever! Cíl zámek Ploskovice. Cesta utekla... no, ne zrovna v klidu, ale při neustálém řešení pravidel I spy with my little eye. Ani přechod na slovní fotbal situaci nevylepšil ;) Konečně na místě. Parkování za dvacku na celý den. Zámek sám je skoro ruina, ale poprvé v životě jsem viděla vodní lázně. Uměle vytvořené jeskyně se vstupem z parku, s fontánami a vodopády, kam se panstvo v horkých letních dnech chodilo ochlazovat... Proč ne? taková sauna naruby :)) Keramické trhy se středověkým koutkem pro děti včetně projížděk na koni, počasí - skutečně nespadla ani kapka - , nejméně deset pávů volně se pohybujících po zámecké zahradě a stoletých stromech a fantastické domácí koláčky den krásně vylepšily. Dokonce i jízda domů se zastávkou u McD proběhla hladce.   
nejdřív se model zdráhal ;)
 ale nakonec se polepšil                                     
Doma jen převléknout a fofrem na ochutnávku vín. Tedy ochutnával MDH. Já byla za řidiče. U mne jde spíš o setkání se známými. To už sice lilo jako z konve a tak akce musela být bohužel přesunuta z krásné zahrady dovnitř, ale atmosféra byla i tak skvělá. Vínko jsme nakoupili i domů, takže o nic
nepřijdu.
V neděli měli chlapečkové turnaj ve fotbale a poO byli pozváni na narozeninovou párty spolužačky ze školky. Já hned po ránu doháněla nákup potravin. Den zase utekl jako voda ;)

2 komentáře:

  1. Teda to je paradny zaber, normalne ti ho zavisim, aj ja chcem odfotit pava a este duhu, to sa mi este doteray nepodarilo!

    Teda to je iny sadizmus, ze pozvat niekoho na ochutnavku vina a mat ho za sofera, ja odpadnem!

    OdpovědětVymazat
  2. i duha se mi jednou povedla v Kanadě, když jsme přejížděli The Confederation Bridge. To ještě v době nedigitálních foťáků ;)

    OdpovědětVymazat