úterý 14. června 2011

máme doma

fotbalisty! Je to tady. Chlapečkové. Jak typické. Ach ta genetika!;) Ne že bych měla doma radši baleťáky. To rozhodně ne. Jen si nedovedu představit nic víc chlapského. S nápadem přišel MDH v únoru. To jsme byli u místního hřiště na zabijačce ;)  Okamžitě jsem to,  po zkušenostech mé kamarádky a jejího syna, zavrhla. Nicméně to zaslechli MLT a s kratšími či delšími pauzami mě bombardovali dotazy, kdy že už ten fotbal bude. Z jejich pohledu jsem opravdu neměla žádný argument proti. Že trénink bude  třikrát týdně a o víkendech zápasy nemuže u dětí obstát ;) Pár měsíců se to dalo svádět na roční období. S příchodem hezkého počasí to bylo čím dál tím těžší. Nakonec jsem podlehla a  z nástěnky místního FC opsala telefonní číslo trenéra. Pak jsem zavolala a hned ten den vyslala své chlapy na trénink. Vrátili se naprosto nadšení. Hlavně ti malí ;) Po čtyřech trénincích byli dokonce přizváni na turnaj. K jejich velkému překvapení byli i nasazeni  do hry. Takže jsou už opravdovými členy týmu  předpřípravky.  Ano, i něco takového existuje ;) Stejně jako chrániče, štulpny, různé typy kopaček - na trávu opravdovou, umělou, do haly, různě velké míče... Snad časem i pravidla pochopím ;)



2 komentáře:

  1. Parada, aj nas to asi caka, ked ich omrzela vytvarka, sportovy, nabuduce ich omrzi hudobna ideme na futbal :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. nevím nevím. momentálně driblují v obýváku ;(

    OdpovědětVymazat