úterý 1. listopadu 2011

Pozdě ale přece

Minulý týden volalo neznámé číslo. Desátého června (t.r.) jsem si objednala z katalogu rádio. O té doby ticho po pěšině. Jen na jejich odběrném místě nápis "z technických důvodů zavřeno". Peníze jsem žádné neplatila, tak mne to celkem nechalo v klidu. Vlastně jsem si ani nebyla úplně stoprocentně jistá, že ono rádio potřebuju ;) Nedávno zřejmě obchod obnovil činnost, přijímač dorazil a tak, že jestli mám ještě zájem... Nedalo mi to. Už je na svém místě ;)



Sice mohl být víc vanilkový a taky, na to že má cd, usb, mp3, sd a já nevím, co ještě, mohl mít programovatelné rozhlasové stanice, aby člověk nemusel změnu pokaždé ladit. Ale (hezké slovenské) čo už?! Hraje? Hraje. Country.
Hned se veseleji peklo. Jako od babičky ;)

3 komentáře:

  1. WOw, tie buchticky vyzeraju super, ale k tomu radiu by sa hodilo nieco viac americke, take muffinky alebo cheescake!

    OdpovědětVymazat
  2. Mas moj stary link, skus ho prepastenut tymto http://cappuccinopost.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat