čtvrtek 3. listopadu 2011

Přípravy

včera pokračovaly. Od rána jsem čekala na balíky a zároveň si moc přála, aby MDH opustil bydliště. Vyšlo to. Sotva jsem MDH vyslala do bazaru prodat několikery staré lyže, zvonil pošťák. Trošku sice nadával, že je to těžké, ale donesl až ke dveřím ;). Nedočkavě jsem krabice otevřela. Po shlednutí návodu jsem usoudila, že to opravdu zvládnu (a snad i včas stihnu) sama. Všechno šlo opravdu hladce až na úplný závěr - ukotvení ke stropu. Buď jsem to přesně nepochopila, nebo opravdu ve srovnání s dokumentací "něco chybí". Nicméně strom stojí a víceméně drží ;)


btw kdyby mi nekdo před pár lety řekl, čeho všeho budu kvůli kotěti schopna... :))

2 komentáře:

  1. Ty brdo, to je paradna preliezka, tak tohoto by som nebola schopna, inak sme tiez videli v pet shope uplne krasny ruzovy dom/hrad, no keby nestal, kolko stal, ale tal polovicu, tak by som sa nechala ukecat!

    OdpovědětVymazat
  2. já mám panickou hruzu, že zničí sedací soupravu - moji srdcovou záležitost ;)

    OdpovědětVymazat