pátek 6. dubna 2012

Flower Cushion

inspired by Attic24. Sice jsem do sekáče šla pro úplně něco jiného, nicméně mi oko padlo na péřovou výplň kulatého polštářku. Kupodivu mi hned sepnulo, že už dlouho mám chuť zkusit právě tenhle vzor. Doma jsem ho hned šoupla do pračky, aby byl připraven. Našla potřebné barvy Merina a začala. Oka sice vycházela a vzor není nijak náročný, ale střed se mi trochu zvlnil. Patnáct dlouhých sloupků a hned v dalí řadě třicet mi přijde moc. Navíc se pak přidává jen ob řadu a každý druhý, třetí, čtvrtý...v mém případě desátý sloupek. Po dokončení to tedy není "placaté" kolo, ale střed je jaksi vyboulený. Po navlečení na polštář to sice není moc znát, ale přece... No a taky jsem ho mohla udělat o jednu dvě řady menší... :)) Ale co! Vyzkoušen byl, dušička má pokoj ;)

2 komentáře:

  1. Paradny!!! Krasne skombinovane farby :-) Inak mne sa o 1mg paci viac ta obycajna strana :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tam mne zase vadí to nedokonalé napojování barev :))

    OdpovědětVymazat