pondělí 23. dubna 2012

Nestíhám

Už zase. Tedy přesněji řečeno - nestíhám všechno, co bych chtěla. Jasně , že hlad tu nikdo nemá, ani nechodí ve špinavém... Je to vlastně každý rok na jaře stejné. Ke každodenní rutině přibude všechno "to venku". Na zahradě výsadba, zalévání, zametání, dekorace a strašná chuť si sednout na sluníčko a chvíli číst nebo aspoň vypít kavičku. Výlety a procházky s dětma, tedy s MLT - starší o to už moc nestojí ;)
Letos jsem přidala i nové hobby. To teda asi není úplně správný výraz, protože v překladu to je záliba a to v mém případě trošku skřípe. Tak dejme tomu , že náplň ... aktivita ... nutnost ?? Zkrátka jsem se před kamarádkou zmínila, že bych potřebovala zlepšit kondičku a ona na to, že  dlouho uvažuje o chůzi s hůlkami. Já na to - hůlky mám. Ona - já si na zítra půjčím. A tak minimálně jednou týdně vyrážíme na zhruba dvouhodinkový pochod  ostrou chůzí po místním lese. Žádná super technika, ale beru to tak, že aspoň to! ;)
les je zatím opravdu jarní

a když nemám foťák prohání se po okolí srnky a veverky, fotit se chtěly jen kachny a to ještě ne moc ochotně ;)

1 komentář: