pátek 15. června 2012

Něco nového?

Otazník je tam proto, že tak nové to až tak není. Kdysi, zhruba v dobách perestrojky, když se i u nás lehko uvolnilo podnikání, byla MDM k ruce jedné velmi šikovné paní. Spolu vytvářeli  dlouhé jakoby pomačkané sukně,  vesty a svetry v kombinaci kůže a pleteniny, kožené  náramky a náhrdelníky. Důležitým materiálem pro pletení byl na proužky napáraný satén. Takže ani tenhle nápad není můj ;) K akci mně popostrčila návštěva second handu a v něm hromady prostěradel, povlečení a závěsů. Jeden kus závěsu jsem hned na zkoušku koupila, napárala, vyzkoušela velikost háčku a ... odložila. Včera jsem se po dlouhé době dostala k "jen tak" procházení blogů a narazila na inspiraci :)
Tohle tedy proběhlo před pár měsíci




A tohle včera večer. V průběhu jsem byla tak exited, že jsem nemohla čekat s focením různých fází na denní světlo :) Tak jen finále!


Abych nezapoměla - tou inspirací byla Liz a jeji blog.
No a jestli se mi někdy povede zvládnout scaner, tak i fotka jednoho onoho modelu bude! :))

3 komentáře:

  1. Jej, to je pekne, skoda, ze som to necitala skor, prave som vyhodila jednu navliecku na paplon, 200x200, lebo mal dve diery :)))

    OdpovědětVymazat
  2. jů, to je bezva recyklace:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat