úterý 19. června 2012

Sexy Flip

Sandály.  Konečně jsem byla víceméně úspěšná. Sice jsem chtěla něco trochu jiného, jakoby víc dámského, ale třeba ještě bude něco ve slevách. Za pár týdnů. Jenže léto je už teď. A co když skončí a už nebude ... ;) Zkrátka milion důvodů, proč je dneska koupit :)


A ještě jednu radost jsem si dnes udělala.Tedy spíš by měla být pro chlapečky, ale tam si nejsem jistá, že bude tak velká jako moje. V tom samém obchodě jsem je zahlídla. Zítra se budou perfektně hodit na celodenní výlet. Sice byly trošku dražší, ale když vezmu v potaz, že ty co mají , mají asi od dvou let, tak pokud tyhle vydrží stejně dlouho není to tak špatná investice.

2 komentáře:

  1. Flipflopy su paradne, odvazne, ja som mala zalusk na crocs peeptoe baleriny, ale skoncila som s tymi geox sandalmi. Ruksaky su paradne, aj nase baby dostali na jar nove z intersportu, uz bolo treba za babatkovske!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat