pátek 28. září 2012

Babiččiny recepty

Už dlouho jsem na ni měla spadeno. Na kuchařskou knihu. Teď jsem úplně náhodou dorazila v době 30% slevy. No, nekup to! ;)
Doma jsme si hned s MDH listovali a vzájemně "dělali chutě" :)

 


Jako první přišel na řadu salát Coleslaw. Myslím, že se celkem povedl, ale z knihy jsem trochu zklamaná. V návodu byly nějaké nepřesnosti. Vzhledem ke "složitosti" přípravy a počtu surovin celkem zjevné a tím pádem i snadno napravitelné. Pokud to tak bude u složitějších jídel tak nevím, nevím... :)



4 komentáře:

  1. Niekedy je to o napade a inspiracii, prinajhorsom ten spravny recet vygooglis :) Mne sa lubia najma masove paje.

    OdpovědětVymazat
  2. hmm. já potřebuju, aby to klaplo a pokud mozno napoprvé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malokedy idem podla kucharky, pri peceni ano, pri vareni skoro vobec ;-)

      Vymazat
  3. já i při vaření- např jsem díky tomu nedávno odhalila fintu, že když je cibule na velké díly, lépe zahustí ;)

    OdpovědětVymazat