neděle 14. října 2012

Rubikova kostka

  I tu jsem stejně jako pár dalších věcí v dětství sice měla, ale ne tu úplně správnou. Na originál neměli naši ty správné styky ;) Asi proto, že jsem to v souvislosti s filmem Pelíšky doma zmínila, dostala jsem loni pod stromeček tu ve správných barvách ! Moje kdysi měla lehko jiné, např. fialovou ;( Nicméně tehdy se i s tou samozřejmě dalo pracovat. Nikdo z okolí na řešení nepřišel sám, ale aspoň se závodilo, kdo podle různě tajně získaných postupů, bude nejrychlejší. Moje nej kamarádka ML byla "samo" - jako ostatně ve všem - i originál měla ;)- lepší než já, účastnila se závodů vyšších úrovní , např s kluky z géčka, a já dodones vzpomínám na to, jak moc jsem si přála, aby zvítězila...


  Na to, jak sestavit první dvě řady jsem si hned po uchopení do rukou vzpoměla. Třetí jsem zkrátka nedala. Kostka skončila v šuplíku s tím, že až bude čas pomůže kamarád google ;)


  Nedávno jsem na při úklidu narazila a nedalo mi to. Hned první návod byl celkem srozumitelný a po pár pokusech s nakukováním jsem to dala z hlavy.


I pár triků se mi vybavilo ;)



Hurá! Dušička má pokoj. Kostka zase může do šupliku:)

2 komentáře:

  1. ja som tiez vedela len farbu a dva rady z dalsich, a este kriz dole, ale dalej som nedosla, ale je to len o tych spravnych tahoch, ja som si vygooglila, ze zadas co mas a ono ti to da riesenie :-))) V piatok som kukala Zakladku na prime aj tam riesili kocku, zlate to bolo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ji měla taky a nikdy jsem ji nesložila :-D . Syn ji viděl ve škole u kamaráda a hned jí chtěl taky, tak jsem mu ji objednala z https://www.plaza.cz/hracky/ s nějakými dalšími věcmi a naučil se ji složit během chvíle. Teď už to je vůbec fofr, jak rychle ji složí. Já se do jejího skládání i teď zamotávám :-D .

    OdpovědětVymazat