úterý 20. listopadu 2012

Knedlíky

Houskové. Umím! Je mi skoro padesát a uuuž! :)) Doteď byly z pytlíku a nikdo si nestěžoval, ale já to těžce nesla. MDM je totiž, jako jednu z nemnoha složitých věcí v kuchyni (i kdyby to tu náhodou četla, tak snad promine) uměla a stále umí ;) Několikrát jsem se pokusila získat návod, ale vždycky to skončilo na vyjmenování ingrediencí. Množství znělo "asi tak" a " přiměřeně". Na to já nejsem. Já musím mít všechno přesně. Do metody pokus omyl se pouštím až v opravdu krajních případech a veeelmi nerada. Při jednom takovém tom tlachání matek při čekání na trénující dětičky přišla řeč na vaření právě houskových knedlíků. A bylo to! Druhý den byla v plánu koprovka a zrovna dorazil emailem slíbený recept. Suroviny patří mezi to, co doma mám snad opravdu vždycky. Hned první pokus vyšel úplně bez problémů. Ze strávníků si sice nikdo ničeho nevšiml, ale já jsem na sebe pyšná :))





2 komentáře:

  1. 500g hrubé mouky, jeden prášek do pečiva, 300ml vody, špetka soli, houska nakrájená na kostičky (lepší tvrdší), zamíchat - deset minut odpočinout, udělat dve šišky, dát do vařící vody na dvacet minut - tak šup! i kdyby měly být jen s vajíčkem :D

    OdpovědětVymazat