sobota 17. listopadu 2012

Taková pohová sobota

aneb jak to zkrátka někdy/nikdy nevyjde. U výjezdů MDMD na zápasy v košíkové mimo Prahu se jako rodiče střídáme. Už jsem tak nějak byla na řadě. Plán, ve kterém nešlo počítat s účastí MDOD, která odjela na školní turnaj do spřáteleného města, byl jasný a na první pohled pohodový. Ráno vstanu a vypravím MLT, aby je MDH mohl odvézt na fotbalový zápas. Po jeho skončení si dají oběd u McD a pojedou domů. Já po jejich odjezdu budu mít přes hodinu čas připravit si v klídku trasu (Kolín opravdu neznám), auto (vyklidit a upravit sedadla), jídlo a vše potřebné. Jenže....
Těsně poté co jsem MDH vzbudila a zbývalo necelých patnáct minut do jejich odjezdu, volala MDMiL, že se jí asi! rozbila inzulínová jehla.  Takže já fofrem z pyžama a MDH do auta. Jen jsme po sobě ještě stihli hodit pár ošklivých vět a hrubé instrukce o dalším postupu. Za jízdy jsem honem do navigace vkládala radotínskou adresu fotbalového hřiště. Tam rychle kluky obléknou do dresů, informovat spřízněnou matku a už jsem ujížděla zpět. Ačkoli jsem se rozhodla použít dosud nevyzkoušenou trasu po novém městském okruhu a i s navigací přejela správnou odbočku, jsem cestu domů nakonec našla. Telefonicky jsme s MDH ladili plán - on za klukama na fotbal, já odjezd do Kolína. Hned jak jsem dorazila domů, patnáct minut před odjezdem na seřadiště, další telefonát od MDH. Po cestě uhýbal protijedoucímu autu a rozbil to svoje. V duchu řvu, že už snad pro dnešek stačilo! Sehnal příslib pomoci a tak jsem , v klidu!, mohla vyrazit. U školy, pět minut před časem srazu, nikdo. Po chvíli dorazila další hráčka s tatínkem. Marné telefonáty na trenérovo nedostupné číslo a nakonec zkrátka odjezd. V Kolíně mi trenér oznámil, že se tam náhodou sešli o půl hodiny dřív a když pak nikdo další nejel usoudili, že je to všechno a vyrazili...
 Ted už jsme všichni doma. MDH s MLT strávili půl dne s odtahovkou a v servisu, vynaložil celkem slušnou částku. Tchyně přežila - už měla píchnuto, takže situace zdaleka nebyla tak akutní, jak byla podána. A já? Já potřebuju panáka!

btw, ani toho nemůžu, protože, ač jdeme večer s přáteli na večeři, přijede zhruba v ten čas MDOD a bude potřebovat odvoz od školy domů ;)

2 komentáře:

  1. taxikarka na plny uvazok, hoci nepijem, v takomto pripade by som urobila vynimku :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. a LK dal první gol při zápase v životě a já u toho nebyla ;( ani otec ...
    večer každý vypil přes litr vína - ještě , že jsem ten řidič! :))

    OdpovědětVymazat