neděle 16. března 2014

Carrot Cake III

 Můj první pokus o Carrot Cake byl podle receptu Lucy. Dodnes ho poměrně často peču, protože chutná dětem. MDH ale pořád touží po tom pravém. Další pokus byl podle naší neteře (tedy abych dodržela označení MDN), která ho pravděpodobně náhodně našla na internetu a upekla babičce k narozeninám. Byl moc dobrý, ale pořád to nebylo ono. Včera jsem dělala další pokus. Tentokrát podle Vandy. Večer jsem pekla a ráno mazala polevu.


K snídani MDH chutnal.



 Chuťově a konzistencí je prý přesný! :)) Jen poleva by měla být tužší a podle mě méně kyselá. Tak na té zapracuju ;)

 Jo a ještě jedna věc mě trápí. Opět se mi po vyndání z trouby propadl střed dortu. Musím někde zjistit, proč! ;)

8 komentářů:

  1. Ahoj, sice to není pěkné ale jsem ráda, že střed dortu nepadá jen mě... Pokaždé. Přitom moje švagrová peče dorty jak na běžícím pásu a nikdy se jí to nestalo. Takže už jsem se "objednala" na rodinný kurz pečení dortů :-) V dubnu budu péct s ní a uvidím, kde je zakovaný pes.
    Zdraví Máculka

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, dort k snídani, to musím zavést!
    Jinak u mě obráceně - mě se korpusy nepropadaj, ale střed roste do výšky. Tudíž já vždy z trouby vytahuju krtkův dort. Takže holt korpusy na normální dort kupuju, na krtkův si je peču :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  3. A já jsem dort naposled pekla, když byl synkovi rok - a moje maminka zakázala udělat s ním fotku. Tak už se o to nepokouším. ...ale, zatím jsi mě vyprovokovala ke všemu, tak i na dort možná dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) já taky Páje pekla dorty asi první dva s lentilkama, pak jsem to vzdala ...

      Vymazat
  4. Dort vypadá báječně. Také už jsem dlouho žádný nepekla.

    OdpovědětVymazat