neděle 8. května 2016

Druhá květnová neděle


patří matkám ... jsem dnes ráno zaslechla z rádia v autě cestou z nákupu ( čerstvé pečivo k snídani , krkovička k večeři a pár dalších nezbytností ). Proto mě ani nezaskočil na nedělní ráno nebývalý shon odchazejících členů rodinky v předsíni ... Než jsem nasolila a okmínovala maso a nastavila troubu ( fofrem, před odjezdem na rugbyový turnaj ), byli gratulanti z květinářství zpátky :))




A tohle jsem si natrhala odpoledne během mé dvaadvacítky jakože za MDOD , od které jsem dostala milé přáníčko ;)


Tak na nás, všechny matky světa! :)





2 komentáře:

  1. Vsetko naj! :-))) Dobre si obisla, u nas neboli ani kvety, pusa mi musi stacit :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi zlatíčko. Já už byla na cestách, ale vzpomněy si vlastní i adoptivní.

    OdpovědětVymazat