pátek 13. května 2016

Malinkaté potěšení

Ani nevím, jak k tomu došlo ;) Tak nějak jsem se rozhodla, že si zasloužím . Hledala jsem a hledala  , zvažovala i ty s ceně odpovídající životnosti a najednou se zamilovala.  Když jsem navíc zjistila, že existuje červený!!! , neb hot pink a zlatá ke mně moc nejde , stříbrná a  space grey mají černé jablíčko a tím se tváří trchu pánsky.. , bylo z mé strany rozhodnuto . Schválení proběhlo tak hladce, až mám trochu podezdření , že se jen kývlo, aby byl pokoj a moc se nevnímalo :)   (PRODUCT)RED™ bylo sice trošku složitější přímo koupit, ale objednání šlo hladce ;)
A za dva dny už přijel balíček ;)


Hned nebyl čas vybalovat, ale dočkala jsem se.




MDMD celkem ochotně pomohla zprovoznit a JUPÍÍÍ !!! 
To se to šlape! :)




12 komentářů:

  1. Parada! Ides s dobou! Nase baby maju zeleny a fialovy :))) ja jablcka neuznavam, ale nikdy nehovor nikdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My postupně přecházíme 😉

      Vymazat
    2. Decka mali iPod mini, a 2 shuffle, J iPod mini a 2r ma aj iPhone - mobil mi pride mega drahy :(

      Vymazat
    3. Vděční zákazníci ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Hudba totál směs - vzpomínky, cajdáky, hrůza 😀😀😀
      plus Cimrman a knížky 😉

      Vymazat
    2. Na audioknihy sa neviem sustredit :) furt sa pristihnem, ze nedavam pozor :)

      Vymazat
    3. Já jak kde a jak která - idealní jsou pro mne povídky - teda aspoň Svěrákovy ;)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Roztomilý, že? 😍
      Kde seš? Už doma?

      Vymazat
  4. Zasloužíš si obdiv, že ses rozhodla pro tuhle hezkou hračičku...Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se obávám, že brzy zhistím, že nemám čas si s ní hrát ;)

      Vymazat