čtvrtek 20. října 2016

Dýně s kuřecím masem

Nevím, proč, ale někdy mně recept, a asi i obrázek,  zaujme hned na první kouknutí a zkrátka musím ;)
Předevčírem se mi to stalo opět a na Crusty Corner ne poprvé ;). Včera jsem dokoupila, co doma nebylo a šup na to ...

Prvni fáze - maso, pepř , sůl, tymián, olivový olej, hladká mouka, máslo


Druhá fáze - vyjmout maso, přidat olivový olej, orestovat cibuli a houby, přidat na kostky nakrájenou půlku hokaida ... právě telefonuje MDH, že si na tenis zapomněl vzít šortky, takže sedám do auta a jedu na kurty :), cestou kupuju smetanu, kterou jsem pro změnu zapomněla ráno koupit já ...

Třetí fáze - vrátit maso, zalít vývarem, pomalu vařit do změknutí dýně




Na závěr přidat smetanu a petrželku a je to!!!
Doporučená příloha je celozrné pečivo nebo brambory. Já jedla jen tak ;) Mňam!

1 komentář: