pondělí 24. října 2016

Neděle

Krásné podzimní ráno. Dva stupně, sluníčko, bezvětří. Ideální ;)


Doma jsme děti jen zkontrolovali, zadali MDMD podání oběda bratrům a vyrazili na ochutnávání "echt" vietnamské kuchyně do proslulé libušské tržnice. Občas tam zajdeme na polévku Pho Bo, ale chtěli jsme vyzkoušet i něco jiného a tak jsme neodolali akci s průvodkyní - velmi milou slečnou narozenou sice v Praze nicméně vietnamským rodičům - takže věrohodné ;)





Nevím, co mi chutnalo víc - rybí polévka s kousky smaženého kapra, rolky s masem a zeleninou nebo sticky rice s mletým masem a cibulkou.... ;) Nejvíc asi dezert z mungo fazolí, který jsem snědla tak rychle, že jsem ho nestihla ani vyfotit ;) V nedalekém obchůdku jsme  pak prohlíželi suroviny ;)


Závěrečná kávička se lžící salka byla fakt bomba :)
 Určitě brzy vyrazíme sami znovu ;)

6 komentářů:

  1. tak to jste si pochutnali :o) ale ta poslední fotka je fakt strašidelná....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem schvalne fotila pro synky :) ale fakt je , že ve Vietnamu opravdu snědí opracpvdu komplet vsechno - i prasečí uši ... Téměř žádný odpad ...

      Vymazat
  2. To vyzera vyborne! :-) to mi pripomina, ze som uz davno nebola na cine alebo sushi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je potřeba rychle napravit! ;) My například dlouho neměli husacinu ..... ;)

      Vymazat
  3. Si to teď s páníčkem užíváte. To je dobře.

    OdpovědětVymazat